Čím v roce 2023 zaujmout kupujícího?
Od roku 2021, kdy vrcholil boom na realitním trhu a prodalo se snad úplně vše za mnohdy nemyslitelnou cenu, uplynulo již hodně vody.
Od té doby se množství nabízených nemovitostí zdvojnásobilo a naproti tomu klesl o téměř 80% počet těch, kteří se chystají nějaký ten byt, dům nebo pozemek koupit. To je výrazně horší startovací pozice, pokud se právě chystáte prodávat nemovitost.
Způsob prodeje se zásadně změnil. Dobrý makléř ho musel změnit. Jak, o tom někdy příště.
Dnes mám pro vás pár tipů, jak zvýšit pravděpodobnost prodeje a zájemce přilákat
pokud prodáváte sami, ať víte, jak na to; nebo
pokud s realitním makléřem, ať si u něho ohlídáte, že pro vás udělal vše, co je potřeba
Věřte, je to důležité.
Potřebujete totiž zaujmout na první pohled v záplavě dalších konkurujících nemovitostí. Potřebujete, aby si kupující, který si v této době opravdu velmi vybírá, vybral právě vaši nemovitost.
Potřebujete ZAZÁŘIT.
Pár kroků, které je dobré nepodcenit:
profesionální a zkušený fotograf
videoprohlídka
matterport
vizualizace
Všechna tato "lákavá pozlátka", jak jim můžeme říkat, jsou nesmírně důležitá. Jednoduše proto, že pokud prodáváte, potřebujete, aby vám zájemce zavolal a chtěl přijít na prohlídku.
Nebude-li totiž vaše nemovitost dost lákavá, barevná, útulná a nevyvolá v zájemci emoci a chuť ji vidět, nezavolá vám.
A pak jednoduše neprodáte. Nemáte totiž s kým o prodeji jednat. No a pak už můžete zaujmout jen velmi nízkou cenou. Zlevňovat, zlevňovat a zlevňovat. A to určitě nikdo nechce, dávat statisícové slevy tam, kde by stačilo za pár tisícovek připravit kvalitní lákavou prezentaci nemovitosti.